Monday, July 27, 2009

Kekasih Yg Tak Dianggap

aku mcm nk demam... mak n uncle syai da start cuti sbb tmpt keje derang kne kuarantin sbb H1N1..adakah mksudnye aku pun suda terkena same?? Adakah?? huhu..
Tn umah buat hal lg. msg mak syai bila ktrng nak kuar..sgt2 mnguji ksabaran aku. aku mtk no hp tn umah tu tp mak syai x bg,tkot aku sound dia kot. bkn,aku x kan sound,aku akn ckp smpai buat tn umah tu rasa brsalah n mnyesal ckp mcmtu kt aku dan dia akan trus dihantui perasaan tu nnt. sgt physco kan bunyinye.hehehe.. xde la,mybe tu kelebihan aku. bab2 berdiplomasi n mnyentuh jiwa orng ni aku mcm d extra kelebihan..brdsarkan pngalaman n kjyaan2 yg x payah la kau sebut kt cni kan.hehe.. so dcsn is rabu ni ktrng akn kuar dan bgelandangan.whoaa..sgt thriller..
Syai ajak kuar mkn ngan pakwe dia jap lg. tp malas r..segan sbnrnye,mcm nyebok je kan.huhu. so aku kirim tapau nsi greng kg je. slera brp nak xda. td search sal H1N1 tu.xda vaksin tp leh cure sndri dlm mse 1 week..lege sket bace..huhu..
skrng ske gak lgu kekasih yg x dianggap by kertas sjak denga kat web emmet n bace lirik dia hrtu. mmng mruntun jiwa.ades..

No comments:

Post a Comment