Sunday, July 26, 2009

Pagi yg cerah

td aku br je update jrnal kt tag..skali xleh copy lak...ngtkn nak copy n paste kt cni je.nmpknyer mmng dia nk soh aku jd extra rajin..huhu..
so pg ni,mcm biase liat nk bgn. pkl6 jam bunyi aku uat2 x denga,tp dsbbkn xnak kejadin hrtu(nnt aku citer)brulang,mke aku otomatik bgn g mandi. 6.50 da dlm kete.smpai jln kuching,spt yg anda sdia mklum,jem..tp x la heavy sgt..gerak2 la mcm semut lari2 anak2. prjlanan yg smooth mbuatkn aku x mncilok2 pg ni,hehe..syabas shila syabas..
smlm tn umah dtng amek surat.aku n syai pun ckp la leh x nk stay smpai 2nd august sbb 30-2 ni ktrng g kedah. skali tn umah yg mmng dngki ngan mak syai tu ckp xleh, d orng nk msuk.ok fine la kan,aku paham,yg aku xleh blah,bleh plak dia msg mak syai ckp nape ktrng d lg kt ctu,then ckp lau stay tros kne baya sewa la etc...adeh..dia ni ingt bln july d 26 hr je ke?adakah begitu?geram..huh!! aku lpaskn gram dgn mkn ikan bawal kukus kt kdai blkng brem mall mlm td.haha. kdai tu da jd tmpt mainan aku skrng.
lately aku sll ym ngan jue. membe aku kt matrix y dah brubah size.(sori jue..hehe). Nnt aku blaja cane nak uat link ke blog dia.aku rabun IT sket,hehe..
n smlm bkak salah satu dr email aku,skali tgk ada fren request dr x aku kt tag aku yg aku delete ktika dia br brusia sehari.huhu.. tah la..aku nyesal ke delete tag sbb aku xdpt nk accept dia?ke aku syukur dlete tag,so dia x dpt cntct aku n crita ktrng xkan smbung2 lg..adeh..soal hati n perasaan ni mmng payah banget. mau je aku lari ke pantai skrng.cewah.. k la,da byk type,pelik plak en zairul tgk aku type dgn tekun,nk ckp da bg keje,belum lg.haha.. bkn sala aku k,clcm rm68 sbulan,harus di fully utilizekn..hehe..
k la..t aku try rewind2 smue2 citer ku n updte kt cni.nk jd mcm girlfriday,cnsntnt je..dr 04 tu blog dia..hehe..

1 comment:

  1. oh, kenapakah namaku ade di dalam artikel blog mu itu????? Huhuhu

    ReplyDelete